متن آهنگ هانیه حامد پهلان

عنــــصــــر شـــــــیــــک

ما در شبکه های اجتماعی

Lyrics Music Hanieh Hamed Pahlan

 

 

♫♫♫

هانی منو کشتی نذار سر به سرم

دوروبر من باش بی تو دربه درم

هانی تو که چشمات پر عشقه برام

اینو بدون هر جایی همین دوروبرام

هانیه هر ثانیه من یادتم هانیه هر جا بری دنبالتم

هانیه حرفا چیه دنبالمون هیشکی نفهمید چیزی از حالمون

هانیه هر ثانیه من یادتم

هانیه هر جا بری دنبالتم

هانیه حرفا چیه دنبالمون

هیشکی نفهمید چیزی از حالمون

♫♫♫

هانی منو کشتی نذار سر به سرم

دوروبر من باش بی تو دربه درم

هانی تو که چشمات پر عشقه برام

اینو بدون هر جایی همین دوروبرام

هانیه هر ثانیه من یادتم هانیه هر جا بری دنبالتم

هانیه حرفا چیه دنبالمون هیشکی نفهمید چیزی از حالمون

هانیه هر ثانیه من یادتم

هانیه هر جا بری دنبالتم

هانیه حرفا چیه دنبالمون

هیشکی نفهمید چیزی از حالمون

هانیه هر ثانیه من یادتم هانیه هر جا بری دنبالتم

هانیه حرفا چیه دنبالمون

هیشکی نفهمید چیزی از حالمون

♫♫♫

تکست آهنگ هانیه حامد پهلان

Edit by : texahang

کد پخش آنلاین اول این موزیک برای وبلاگ و سایت شما که بلافاصله آهنگ پخش میشود









 سرگرمی و خنده

مصطفی صالحی

گروه های جوک و پر طرفدار تلگرام,بانک گروههای تلگرام ,دعوت همزمان به گروههای جوک پرطرفدار تلگرامتلگرام، گروه تلگرام، Telegram، انواع گروهها در تلگرام، تلگرامی، گروه های تلگرام، دعوت گروه تلگرام، گروهای تلگرام، ورود به گروه تلگرام، لینک دعوت تلگرام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: